کتابخانه دانشکده پرستاری

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

آیین‌نامه عضویت در کتابخانه

 

 

عضویت در کتابخانه:

  • عضویت در کتابخانه الزامی است
  • کتابخانه مجهز به نرم افزار تحت وب آیان می باشد که خدمات ثبت نام، جستجو، تمدید و رزرو مدارک به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. (راهنمای عضویت در نرم افزار کتابخانه)
  • هنگام امانت، از کارت دانشجویی شخص دیگری نمی توان استفاده کرد
  • مدت امانت کتاب ۷ روز می باشد و درصورت رزرو نبودن کتاب مورد نظر یک هفته دیگر قابل تمدید می باشد مدت امانت می تواند با توجه به نیاز مراجعین به تشخیص کتابدار کاهش یابد
  • در صورتی که کتاب های امانت داده شده در تاریخ مقرر به کتابخانه تحویل داده نشود بار اول مدت ۲ هفته ، بار دوم مدت یک ماه و بار سوم به مدت یک ترم امانت گیرنده از دریافت کتاب محروم خواهد شد
  • کتاب مرجع تنها در سالن کتابخانه قابل استفاده هستند و به هیچ وجه امانت داده نمی شوند
  • سقف استفاده از کتاب جهت اساتید ۱۰ عنوان ، مربیان ۶ عنوان ، دانشجویان ۵ عنوان و سایر پرسنل دانشگاه ۳ عنوان می باشد
  • از باز پس گرفتن کتب مخدوش شده معذوریم
  • در صورت گم شدن کتاب ، اصل کتاب خریداری و به کتابخانه عودت داده شود
  • از گذاشتن وسایل شخصی خود در کتابخانه خود داری نمائید . کتابخانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال گم شدن آنها ندارد.

 

 

شماره عضویت:

  • شماره دانشجویی برای دانشجویان و شماره ملی برای سایر اعضا به عنوان شماره عضویت استفاده خواهد شد.

 

مدت عضویت:

  • دانشجویان: در مدت اشتغال به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • کارکنان رسمی و پیمانی : در مدت اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • کارکنان قراردادی: به مدت قرارداد، تمدید عضویت با رویت آخرین حکم کارگزینی توسط مسئولین بخش امانت کتابخانه
  • کارکنان طرح و نظام وظیفه : به مدت طرح و خدمت نظام وظیفه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی : در مدت اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • اعضای هیئت علمی طرح و نظام وظیفه : به مدت طرح و خدمت نظام وظیفه در دانشگاه

 

 

مدارک مورد نیازجهت عضویت:

  • تکمیل و ارسال فرم عضویت مربوط به کتابخانه در نرم افزار تحت وب آریان
  • ارسال معرفی نامه کارکنان از محل کار با امضای بالاترین مقام مسئول (معاونین، روسای دانشکده ها و بیمارستان های مطهری و پیمانیه ، شبکه های بهداشت ) از طریق اتوماسیون اداری
  • ارسال معرفی نامه اعضای هیات علمی از کارگزینی
  • ارائه یک قطعه عکس

 

 

تسویه حساب:

  • تسویه حساب هر دانشجو در دانشکده مربوطه انجام می شود.
  • کادر آموزشی قبل از استفاده از فرصت های مطالعاتی خارج از کشور، مرخصی مطالعاتی، مرخصی های طولانی مدت، انتقالی، بازنشستگی و هرگونه قطع ارتباط استخدامی با دانشگاه بایستی از کتابخانه دانشکده تسویه حساب دریافت نمایند.